Náš Tým
Více
Radek má 30 let zkušeností v oblasti PR. Téměř deset let vedl agenturu GCI Praha ze skupiny Grey a následně přes osm let působil v pražské pobočce Ogilvy Public Relations na pozici Managing Director. Poté nastoupil jako Executive Director do agentury PR.Konektor. Radek byl více než 15 let členem výkonné rady Asociace PR agentur. Přednáší v rámci odborných a univerzitních kurzů. Své bohaté zkušenosti zúročí při vymýšlení komunikačních strategií i v krizové komunikaci.
Více
Michaela vedla šest let tým integrované komunikace v agentuře PR.Konektor. Má za sebou bohaté zkušenosti s lifestylovou a produktovou komunikací pro klienty Playstation, Jack Daniel’s, PMI či pro společnost Mondelez, kde řídila integrované projekty značek jako Milka, Opavia, Figaro a dalších; některé z nich byly oborově oceňovány jak v Čechách tak v zahraničí. V MSL vede tým lifestylového a produktového PR a vztahů s influencery. V osobním životě ji naopak řídí její malá Josefína.
(Procter & Gamble, LG, GSK, McDonald’s, tetesept, Blistex)
Více
Josef se věnuje public relations přes deset let. Dříve působil v agentuře AMI Communications, kde se věnoval klientům z oblasti zdravotnictví a farmaceutického průmyslu, následně přesedlal převážně na oblast rychloobrátkového zboží do agentury PR.Konektor. Zde vedl tým produktové komunikace, který měl na starosti mimo jiné značky jako jsou: Stock Plzeň-Božkov (Johnnie Walker, Captain Morgan, Božkov a další), HARIBO, Mondelez, Royal Canin, Emco, Bayer… Josef řídil řadu projektů, které získaly jak české, tak zahraniční ocenění v oblasti PR komunikace (Saber Awards, European Excellence Awards, Česká cena PR-Lemur). V MSL má na starosti vedení a regionální koordinaci klíčových projektů pro FMCG klienty.
(MARS)
Více
Nikol je naše kreativní ředitelka. Má za sebou více než 10 let zkušeností v reklamě a marketingu. Tvrdohlavě věří, že komunikace má být propojená napříč kanály. Pro své klienty proto tvoří řešení šité na míru a s přesahem. Je držitelkou řady tuzemských i mezinárodních cen, lektorkou kreativního myšlení a hrdou nevlastní mámou.
Více
Tomáš začal marketingovou kariéru před 12 lety v agentuře McCann Erickson. Od té doby prošel přes projektově manažerské pozice, vedení klientského servisu, až po roli strategického plánovače agentury Isobar. Není zastává pozici Head of Strategy v Publicis Groupe. Má za sebou desítky úspěšných kampaní českých i mezinárodních značek. Díky svému širokému strategickému záběru je pro CMOs a brand manažery konzultantem nejen brandových a komunikačních kampaní, ale i takticky zaměřených promotions.
Více
Adéla má 13 let zkušeností v oboru PR a influencer marketing. Prošla několika agenturami, mimo jiné také AMI Communications. Od roku 2015 pracuje v Kindred Group, kde měla na starosti zejména klienty v oblasti lifestyle a FMCG (Huawei Česká Miss, Philip Morris a další). Vedla tým PR a Influencer marketing. Nyní vede tým influencer marketingu, kde propojuje svět online a vymýšlí jak kreativně naplnit potřeby klientů s využitím influencerů (Nestlé, Procter & Gamble, OMV)
Více
David má za sebou více než 11 let zkušeností v oboru médií a obsahu. Působil v PR agentuře AMI Communications, kde měl na starosti technologické klienty. Následně se věnoval tvorbě obsahu a vedení týmu pro sociální média v McCann Prague pro klienty Vodafone, ČAP (13 MINUT), Komerční banka a další. Nyní v Publicis Groupe vede tým specialistů na obsah pro sociální média pro lokální i globální značky (Pilsner Urquell, Netflix, Makro, Sanofi, Nestlé).
Více
Ondřej získával zkušenosti v PR a marketingu jak v agenturním prostředí, tak také “in-house”. Před nástupem do MSL pracoval v agentuře Communication Lab, kde se z pozice Account Managera spolu s týmem staral o B2B a korporátní komunikaci několika globálních klientů. V minulosti působil také jako Marketing Manager pro FinTech společnost Roklen a její přidruženou fundraisingovou platformu Fundlift. Volný čas tráví svým dalším působením ve Spotřebitelském fóru, z. ú. a studiem veřejné politiky na Karlově Univerzitě.
Klienti: Meta platforms (dříve Facebook Inc.), Novavax, BAT, Premiot, RoklenFX, Fundlift, a další.
Více
Jitka se v prostředí PR agentur pohybuje už více než šest let. Většinu doby se věnovala především kontinuálnímu produktovému PR a FMCG klientům, často v gastro segmentu. Na projektové bázi pak připravovala a pracovala na komunikačních strategiích třeba pro Hvězdárny a planetárium hl. m. Prahy nebo projekt KoresponDance, mezinárodní festival současného tance, pohybového divadla a nového cirkusu.
(McDonald’s, Haribo, Bonduelle, Jack Daniel’s, Captain Morgan, Philip Morris)
Více
Než Veronika před více než pěti lety nastoupila do tehdejšího Inspira, sbírala zkušenosti v eventové agentuře MVP events. Na starosti měla nejen PR a propagaci veřejných akcí, ale zapojila se i do jejich produkce. U nás se soustředí hlavně na produktovou komunikaci, event PR a organizaci eventů samotných. Tři roky stála v čele všech FMCG projektů. Má rozsáhlé zkušenosti v oblasti lifestylové komunikace a v komunikaci telco klientů se specializací na mobilní telefony. A když si zrovna nepovídá s novináři, s radostí mluví na pódiu jako moderátorka.
(Honor, McDonald’s, tetesept, LG, Auto Kelly, GSK, Procter & Gamble, OPPO, Tesla)
Více
Jana má několikaleté zkušenosti na poli PR a influencer marketingu především v oblasti lifestylové komunikace a produktového PR. Před nástupem do agentury MSL působila v komunikačních agenturách FleishmanHillard a McCann Prague, kde vedla integrované projekty pro klienty z oblasti kosmetiky, gastronomie či kultury. V MSL působí v týmu, který má na starost mediální komunikaci portfolia značek spadajících pod společnost MARS.
(klienti: Albert ČR, Henkel, Proctor & Gamble, Knihy Dobrovský, Rossmann, Global Wines & Spirits, Regionální potravina)
Více
V agenturním PR prostředí se Sylva věnuje FMCG klientům od roku 2017. Většina brandů, o které kontinuálně pečovala, pochází z gastro segmentu. Za sebou má lifestylovou komunikaci české cereální společnosti Emco a launch jejich vlastní rostlinné značky Pan Hrášek, starala se také o PR oblíbených cukrovinek Haribo, distribučních značek (Baileys, Gordon’s) společnosti Stock Plzeň-Božkov a v oblasti beauty se starala o produktovou a CSR komunikaci značky švédské kosmetiky Oriflame. Díky klientovi Heureka Group, největšímu cenovému srovnávači cen v Evropě, poznala i prostředí e-commerce.
Více
Působení v mediální prostředí Marii naučilo jednu důležitou věc – často spojit nespojitelné.
Je kreativní, excentrická, přesto empatická vůči danému projektu či klientovi. PR je pro ni práce i koníček. Má zkušenosti s lifestylovou, zdravotní a produktovou komunikací pro klienty Pfizer, Servier, Košík.cz, Under Armour, nebo například Quick – Step. Pro klienty IKEA, iRobot nebo například Starbucks zajišťovala kromě PR komunikace také influencer marketing. V MSL se svým lifestylovým okem zařadila do korporátního týmu a pracuje pro klienty ČSOB, Organon, Dáme jídlo nebo Karcher. Jejím největším módním a životním doplňkem je černý pudl Xavier.
Více
Jakub začínal jako Junior PR Consultant v agentuře Botticelli, ve které se postupně vypracoval až do seniorní pozice. Na starosti měl především korporátní klienty, včetně poradenské společnosti BDO a leadera trhu s operativním leasingem vozidel společnost Arval. Podílel se také na projektové komunikaci pro O2 či Bureau Veritas a Schneider Electric. Ve svém volném čase věnuje amatérskému herectví a hře na kytaru. V MSL nyní pracuje jako PR Consultant v týmu korporátní komunikace a mezi jeho klienty patří např. Lactalis nebo Foodora.
Více
Tereza začínala jako externí redaktor časopisu Harper‘s Bazaar. Později nabyla zkušenosti v agentuře Havas jako PR Executive zaměřený na korporátní komunikaci. Na starost měla široké portfolio klientů včetně největší technologické společnosti Google nebo farmaceutickou společnost Pfizer. Spravovala partnerský web pojišťovny Uniqa a také se podílela na PR komunikaci vládní kampaně Udělejme tečku za koronavirem. Ve volných chvílích se snaží digitalizovat Česko skrze dobrovolnickou komunitu Česko.Digital. Nyní pracuje jako Junior PR Consultant a mezi její klienty v MSL patří LG, Tesla Smart, TECNO Mobile a OPPO.
Více
Jiří začínal jako redaktor Plzeňského Deníku, odkud přešel do deníku Právo a serveru Novinky.cz, kde se věnoval širokému záběru témat od ekonomických, přes zdravotnická a krimi až po politiku. Po více jak třech letech novinařiny začal pracovat jako copywriter pro gaming start-up Gitgut.ai. V MSL je na pozici PR Executive a je součástí týmu, který zajištuje komunikaci pro klienty McDonald’s, Jack Daniel’s, Metropole Zličín a další.
Více
Baru se pohybuje v oblasti médií a PR již několik let. Vyzkoušela si také práci v marketingu, kde se podílela například na sponzoringu Českého národního hokejového týmu při účasti na Mistrovství světa v ledním hokeji. Pracovala chvíli také jako redaktorka a poté se vrátila ke svému oblíbenému lifestylovému PR a působila v agentuře PResscode, kde se naplno ponořila do filmového světa. Spolu s klientem Cinema City několik let tvořila skvělý tým a představila českému publiku desítky filmů vstupujících do multiplexů po celé České republice. Nyní se v MSL stala součástí lifestylového týmu a spolupracuje na klientech McDonald’s a Mark Distri.
Více
Danijela se po čtyřletém pobytu v Amsterdamu, kde studovala obor Creative Business, rozhodla vrátit zpátky do Prahy. Má za sebou mimo jiné pracovní stáž v PR agentuře Ketchum v Bruselu, kde se věnovala primárně korporátní komunikaci. Po svém návratu zamířila rovnou do MSL, kde pracuje na pozici PR Executive. Věnuje se lifestyle a korporátní komunikaci a mezi její hlavní klienty patří značky Dáme jídlo, MARS, Klik.cz.
Více
Anna nyní dokončuje své bakalářské studium na Karlově Univerzitě, konkrétně obor Mediálních studií. V minulosti byla reportérkou hokejového klubu a další zkušenosti sbírá právě v MSL, kam jako stážistka nastoupila na pozici PR Assistant a podílí se především na projektech v Influencer Marketingu a PR.