Oral-B
Oral-B jako technologický leader v oblasti ústní hygieny
Intenzivní čtyřměsíční kampaň
Rozsáhlé zadání na krátkou dobu realizace
110 výstupů v žádané době Vánoc
Mediální zásah v lifestylu a tech médiích
Zásah více než 12 milionů osob
Tisková konference s účastí 24 novinářů
zadání
V rámci čtyřměsíční kampaně na přelomu roku chtěla značka Oral-B podpořit nejen své produktové novinky z oblasti elektrických kartáčků. Naším úkolem bylo také posílit povědomí o značce, a zejména pak značku Oral-B prezentovat jako odborníka a technologického leadera a inovátora na poli zubní hygieny. Dalším cílem byla prezentace a vybudování povědomí o novém produktu na trhu, a to jak v oblasti technologické, tak v oblasti lifestylu. Měli jsme také komunikovat celou šíři nabízeného portfolia Oral-B, a to včetně dětských elektrických zubních kartáčků. Účelem bylo také ovládnout sváteční mediální prostor. Zadání bylo tedy velmi rozsáhlé, navíc na velmi krátkou dobu realizace.
realizace
Komunikaci produktů jsme pojali jako edukaci veřejnosti o správném čištění zubů a vyvracení mýtů o elektrických kartáčcích, zejména o těch s oscilačně-rotační, případně oscilačně-rotačně-pulzační technologií. Stavěli jsme na profesionalitě značky a vědeckých podkladech. V komunikaci jsme spolupracovali s renomovanou dentální hygienistkou, která naší komunikaci dodala odbornou relevanci. Tím jsme značku vymezili vůči konkurenci, která komunikuje spíše lifestylově. Uspořádali jsme tiskovou konferenci pro novináře k představení nového elektrického kartáčku Genius X s umělou inteligencí v netradičním prostředí SWIM Club. Akce se zúčastnilo 24 novinářů
z lifestylových, technologických i zdravotních médií. Hosté měli možnost si vše na místě vyzkoušet a zjistit pod vedením odborníků, zda si své zuby čistí správně. Kromě výstupů lifestylové nebo edukační povahy jsme nový model komunikovali také skrze novinářské recenze
v technologicky zaměřených titulech, čímž jsme podpořili potvrzení kvality nového modelu Oral-B elektrického zubního kartáčku.
z lifestylových, technologických i zdravotních médií. Hosté měli možnost si vše na místě vyzkoušet a zjistit pod vedením odborníků, zda si své zuby čistí správně. Kromě výstupů lifestylové nebo edukační povahy jsme nový model komunikovali také skrze novinářské recenze
v technologicky zaměřených titulech, čímž jsme podpořili potvrzení kvality nového modelu Oral-B elektrického zubního kartáčku.
výsledek
Atraktivní sváteční mediální prostor jsme doslova ovládli. Za čtyři měsíce trvání kampaně jsme dosáhli na počet 110 výstupů jak v lifestylu, tak i v denících nebo v rámci tech médií.
Součástí naší komunikace byla i edukace novinářů samotných, která byla úspěšná a v praxi se ukázalo, že skutečně potřebná. Značka Oral-B obsadila pozici technologického leadera a inovátora na poli zubní hygieny. Zároveň se stala synonymem pro správné a šetrné čištění zubů, a to jak v oblasti poradenství, tak v rámci svého produktového portfolia.