Honor - BE BRAVE
Od píky přes komunikační vystavení brandu až po českou cenu za PR.
PR integrace Česka, Rumunska, Polska
a Rakouska
Surfující novináři na tiskovce
90 mediálních výstupů
Našli jsme
hvězdu Honoru,
Evu Samkovou
Honor jako synonymum kvality a technologií
zadání
Naše spolupráce se značkou Honor začala v roce 2015, kdy vstoupila na český a slovenský trh. Od samotného počátku jsme pro oba trhy zajišťovali komplexní PR podporu, správu sociálních sítí a postupně také aktivity v oblasti influencer marketingu. Cílem komunikace bylo především budovat povědomí o značce mezi novináři, opinion leadery i širokou veřejností, odlišit Honor od ostatních čínských konkurentů a změnit vnímání čínské
značky jako synonyma pro nekvalitní výrobky.
realizace
Pro značku Honor jsme vytvořili integrovanou komunikační strategii. Kromě PR jsme u nás zajišťovali i veškerou další marketingovou komunikaci,
včetně nákupu médií, OOH komunikace, ale také kreativní i exekutivní zajištění natáčení TV reklam atd. Zkrátka klasická třistašedesátka.
Součástí PR byla zpočátku i koordinace aktivit napříč regionem – v Maďarsku, Rumunsku, Polsku a Rakousku. Pro tyto země jsme fungovali jako HUB
s tím, že veškeré tiskové zprávy a kreativní koncepty země přebíraly a my jsme dohlíželi na jejich exekuci.
Vedle kontinuálního budování silné značky jsme podporovali i uvádění nových modelů smartphonů na trh. Součástí naší práce byla také organizace eventů a press tripů. Program pro novináře jsme plánovali a společně s nimi prožívali například v Berlíně, Paříži, Londýně, Stockholmu nebo třeba
v Číně. Abychom byli i lokální, jeden z telefonů jsme uváděli třeba i v Krkonoších, kde jsme pro novináře nachystali parádní lyžovačku s legendárním skikrosařem Tomášem Krausem nebo adrenalinovou jízdu na sněžných skútrech.
Za event k představení modelu Honor 7 Lite českým i slovenským novinářům a obchodním partnerům jsme však v Českých cenách PR získali 3. místo
v kategorii tiskové konference. Heslo značky bylo BE BRAVE a proto jsme zvolili adrenalinovou zábavu v tehdy nově otevřené Surf Aréně v Praze. Převlékli jsme většinu českých i slovenských tech novinářů do neoprenu. V době, kdy tiskové konference příliš netáhnou, přišlo díky originálnímu
pojetí akce 94 hostů, z toho 35 novinářů. Monitoring zachytil 72 výstupů o novém telefonu, z toho 18 jich informovalo přímo o eventu. Novináři
o tomto eventu dodnes s nadšením mluví.
Jedním z prvků komunikační strategie byl také portál Huafan, který sdružil veškeré fanouškovské komunity.
výsledek
Značka Honor si postupně vybudovala silnou pozici na českém trhu, a to jak mezi novináři, tak v rámci cílové skupiny. To zahrnuje vysokou obecnou známost i pozici dodavatele kvalitní technologie za rozumnou cenu. Ve vnímání veřejnosti se podařilo prosadit i další klíčové atributy značky, a to inovativnost a originální design, zejména prostřednictvím prezentace v lifestylových médií a prostřednictvím speciálních akcí. Současně jsme značce Honor pomohli vybudovat si dobré vztahy s klíčovými opinion leaders a influencery.
Třešnička na dortu
Našli jsme Evu! Eva Samková, česká snowboardiska a olympijská vítězka se po našich doporučeních stala oficiální tváří značky, kterou byla několik let. Dostala tak brand Honor do povědomí široké veřejnosti. Její tvář jsme používali nejen do reklam, ale
i v rámci našich eventů a také v PR. Díky propojení značky
s tematikou snowboardingu se Honor stal i partnerem několika světových soutěží, například závodů Snowjam v rámci světového poháru. Vybraní partneři či novináři se také společně s Evou podívali na X Games v americkém Aspenu.
i v rámci našich eventů a také v PR. Díky propojení značky
s tematikou snowboardingu se Honor stal i partnerem několika světových soutěží, například závodů Snowjam v rámci světového poháru. Vybraní partneři či novináři se také společně s Evou podívali na X Games v americkém Aspenu.