
Náš Tým
Základy profese se naučíte snadno. Ovšem zaujetí a nadšení musíte mít v sobě. Proto stavíme na lidech, kteří chtějí dělat věci jinak, mají odvahu a chuť přicházet s neotřelými nápady a nebojí se je prosazovat – a zároveň je dokážou i spolehlivě realizovat.
Poznejte náš tým

Radek Vítek
Head of Brand Reputation
Radek má 30 let zkušeností v oblasti PR. Téměř deset let vedl agenturu GCI Praha ze skupiny Grey a následně přes osm let působil v pražské pobočce Ogilvy Public Relations na pozici Managing Director. Poté nastoupil jako Executive Director do agentury PR.Konektor. Radek byl více než 15 let členem výkonné rady Asociace PR agentur. Přednáší v rámci odborných a univerzitních kurzů. Své bohaté zkušenosti zúročí při vymýšlení komunikačních strategií i v krizové komunikaci.

Josef Chrpa
Head of Consumer PR
Josef se věnuje public relations přes deset let. Dříve působil v agentuře AMI Communications, kde se věnoval klientům z oblasti zdravotnictví a farmaceutického průmyslu, následně přesedlal převážně na oblast rychloobrátkového zboží do agentury PR.Konektor. Zde vedl tým produktové komunikace, který měl na starosti mimo jiné značky jako jsou: Stock Plzeň-Božkov (Johnnie Walker, Captain Morgan, Božkov a další), HARIBO, Mondelez, Royal Canin, Emco, Bayer… Josef řídil řadu projektů, které získaly jak české, tak zahraniční ocenění v oblasti PR komunikace (Saber Awards, European Excellence Awards, Česká cena PR-Lemur). V MSL má na starosti vedení a regionální koordinaci klíčových projektů pro FMCG klienty.

Barbora Fryč Šumanská
Head of Family & Youth Audiences
Barbora vnáší do MSL Czech Republic bohatý mix zkušeností z PR, sociálních sítí a influencer marketingu a propojování těchto disciplín za účelem dosažení maximální efektivity komunikace. Dosud pracovala pro klienty z různých odvětví, například pro L´Oreál, SodaStream, BAT, Calibra, GSK, T-Mobile a MARS. V posledních 15 letech pracovala také pro značku LEGO na regionálních brandových, PR, social media a influencer marketingoých aktivitách. Barbora dosud získala přes 40 oborových ocenění, mezi nimiž nechybí Effie, Lemuři, Sabre Award, European Excellence Awards či dvě ocenění od Art Directors Clubu. V MSL má na starosti nově vznikající segment zaměřený především na komunikaci na mladá publika a rodiče.

Jitka Šmejkalová
Consumer Teamleader
Jitka působí v oblasti PR již téměř 10 let, během kterých se věnovala klientům především z FMCG segmentu. Zkušenosti má s prací pro velké i menší značky a instituce z oblasti gastro, retail, beauty & health, věnovala se také komunikaci a podpoře kulturních a CSR projektů. V MSL Czech Republic zastává pozici Consumer Team Leadera.

Jana Pfeiferová
Senior PR Consultant
Jana má několikaleté zkušenosti v oblasti PR a influencer marketingu, především v lifestylové komunikaci a produktovém PR. Před nástupem do agentury MSL působila v komunikačních agenturách FleishmanHillard a McCann Prague, kde vedla integrované projekty pro klienty z oblasti kosmetiky, gastronomie či kultury. V MSL působí v týmu, který má na starosti mediální komunikaci portfolia značek spadajících pod společnost MARS. (Klienti: Albert ČR, Henkel, Procter & Gamble, Knihy Dobrovský, Rossmann, Global Wines & Spirits, Regionální potravina.)

Sylvie Micková
PR Consultant
V agenturním PR prostředí se Sylva věnuje FMCG klientům od roku 2017. Většina brandů, o které kontinuálně pečovala, pochází z gastro segmentu. Za sebou má lifestylovou komunikaci české cereální společnosti Emco a launch jejich vlastní rostlinné značky Pan Hrášek, starala se také o PR oblíbených cukrovinek Haribo, distribučních značek (Baileys, Gordon’s) společnosti Stock Plzeň-Božkov a v oblasti beauty se starala o produktovou a CSR komunikaci značky švédské kosmetiky Oriflame. Díky klientovi Heureka Group, největšímu cenovému srovnávači cen v Evropě, poznala i prostředí e-commerce.

Marie Cicvárek
PR Consultant
Působení v mediální prostředí Marii naučilo jednu důležitou věc – často spojit nespojitelné. Je kreativní, excentrická, přesto empatická vůči danému projektu či klientovi. PR je pro ni práce i koníček. Má zkušenosti s lifestylovou, zdravotní a produktovou komunikací pro klienty Pfizer, Servier, Košík.cz, Under Armour, nebo například Quick – Step. Pro klienty IKEA, iRobot nebo například Starbucks zajišťovala kromě PR komunikace také influencer marketing. V MSL se svým lifestylovým okem zařadila do korporátního týmu a pracuje pro klienty ČSOB, Organon, foodora nebo Kiwi.com. Jejím největším módním a životním doplňkem je černý pudl Xavier.

Jakub Dušek
PR Consultant
Jakub začínal jako Junior PR Consultant v agentuře Botticelli, ve které se postupně vypracoval až do seniorní pozice. Na starosti měl především korporátní klienty, včetně poradenské společnosti BDO a leadera trhu s operativním leasingem vozidel společnost Arval. Podílel se také na projektové komunikaci pro O2 či Bureau Veritas a Schneider Electric. Ve svém volném čase věnuje amatérskému herectví a hře na kytaru. V MSL nyní pracuje jako PR Consultant v týmu korporátní komunikace a mezi jeho klienty patří např. Lactalis nebo Foodora.

Albatool Jahaf
PR Executive
Albatool Jahaf se po tříletém studiu na anglické University of Portsmouth, kde úspěšně absolvovala obor Media Studies and Film Production, rozhodla vrátit do České republiky. Během studia nasbírala zkušenosti jako marketingová asistentka, moderátorka nebo produkční. Po návratu z Británie zamířila rovnou do agentury MSL, kde nastoupila na pozici PR Executive. V korporátním týmu se věnuje především značkám jako Kiwi.com, Foodora (dříve Dáme jídlo) a Arval a pomáhá i na našich pro bono projektech.

Edita Schejbalová
PR Executive
Edita se v médiích pohybuje už několik let, má za sebou působení v Lidových novinách nebo České televizi. Kromě zpravodajství se věnovala hlavně popularizaci vědy, především lingvistiky. To ji naučilo i ze zdánlivě suchých faktů tvořit ty nejzajímavější příběhy. V MSL se jako PR Executive stala součástí lifestylového týmu, kde má na starosti hlavně klienty z FMCG segmentu. Teď se stará o značky, jako jsou nákupní centrum Metropole Zličín nebo Bakala Foundation, a podílí se také na komunikaci skupiny Direct. (Nejen) v minulosti se věnovala komunikaci značek, a to především z gastro segmentu, jako jsou McDonald’s, Živina nebo rumy Diplomático.

Anna Ryzková
PR Executive
Anna v současnosti dokončuje magisterské studium na Karlově univerzitě v oboru Antropologických studií. Vedle akademického života získávala zkušenosti na nejrůznějších pozicích – od práce v neziskovém sektoru v oblasti pěstounské péče přes výzkumnou společnost až po Institut rozvoje hlavního města Prahy. Aktuálně sbírá cenné zkušenosti v MSL na pozici PR Executive v FMCG týmu, kde se především podílí na projektech pro klienty jako Refurbed, Fortuna nebo PU.