
Naše projekty
V dnešním překomunikovaném světě je čím dál složitější získat pozornost veřejnosti. Nestačí jen „obsadit“ mediální prostor. Důležité je zaujmout prostřednictvím nápaditého a relevantního zpracování témat. Naším cílem je dělat projekty, o kterých se mluví.
Integrovaná komunikace
Účinná komunikace vychází ze znalosti prostředí založené na datech a kombinace efektivních komunikačních kanálů a nástrojů, které přináší optimální účinek s ohledem na cíle a možnosti klienta.

Strategie a Metodologie
Pro tvorbu a realizaci komunikačních strategií využíváme potenciál a metodologie MSL Group a Publicis Groupe. Klientům nabízíme možnost konzultací napříč komunikačními disciplínami. Vedle zkušených PR konzultantů naše týmy doplňují specialisté na strategický insight, digitální stratégové, kreativci nebo odborníci na tvorbu obsahu a správu sociálních médií v reálném čase.

PR podpora značek a produktová komunikace
Budování značek prostřednictvím strategické komunikace je jednou z klíčových disciplín MSL. Využíváme analytické nástroje MSL a zkušenosti našich konzultantů, abychom vytvářeli relevantní obsah a efektivně cílili komunikaci s ohledem na potřeby klienta. Propojujeme značky se zákazníky, posilujeme jejich relevantnost a důvěryhodnost. Vytváříme a sdílíme příběhy, které osloví. Do komunikace zapojujeme tradiční i sociální média, influencery, oslovujeme a aktivizujeme komunity. Vytváříme korporátní obsah, organizujeme akce, iniciujeme osobní zkušenost se značkou.


MARS
Lepší města pro zvířata
Cílem bylo obnovit reputaci Pedigree jako odborníka na potřeby psů a jejich majitelů. Projekt se zaměřil na zlepšení podmínek ve veřejném prostoru a podnicích, zároveň na edukaci veřejnosti a posílení komunity pejskařů. Projekt začal průzkumem potřeb pejskařů a názorů veřejnosti. Tím byly identifikovány klíčové problémy a následovala veřejná debata a vytvoření pet-friendly obchodního centra.

PRAGUE PRIDE
Nenasaditelný prsten
Připravili jsme politikům reálnou zkušenost s demonstrující nedosažitelnost rovnoprávného sňatku homosexuálních párů. Nenasaditelný prsten vyrobený z téměř neviditelného skla dramatizoval nemožnost dosažení plnoprávného sňatku a politikům i dalším veřejným osobám a získal obrovskou mediální ale i veřejnou pozornost a po 17 letech tak dostalo téma konečně opravdovou pozornost.

McDonald’s
Z Přemka Forejta se stal PřeMac!
Společnost McDonald's usilovala o zlepšení svého vnímání veřejností prostřednictvím spolupráce s renomovaným šéfkuchařem, ten měl přesvědčit spotřebitele o kvalitě surovin a dodavatelů. Spolupráce protřepala média a sociální sítě. Spolupráce vzbudila obrovskou pozornost médií a veřejnosti, což vedlo k masivní odezvě a rozdělení názorů.

McDonald’s
McDonald’s ve světě technologií komunikujeme hamburgerem!
McDonald's uspořádal inovativní event pro novináře, kde spojil představení nové produktové řady burgerů s dražbou NFT burgeru pro charitativní účely, čímž propojil technologie, gastronomii a umění. Akce zahrnovala diskuse s odborníky na kryptoměny a umožnila veřejnosti účastnit se unikátní online aukce.

BACI BACI
Vypráskaná výchova. Absurdní kampaň proti absurdním výchovným praktikám
Nechali jsme vyrobit vařečky Slappie jako kreativní symbol kampaně, který se účastnil mnoha akcí neziskové organizace Centrum LOCIKA. Díky zapojení politiků a kombinaci sociálních sítí a médií se nám podařilo dosáhnout širokého mediálního pokrytí a posunu v legislativním procesu.

HEINZ
První mýdlo inspirované kečupem
Představili jsme mýdlo inspirované kečupem Heinz, vyrobené z přírodních surovin, které poutá pozornost svou jedinečnou vůní. Designérka Helena Heinz vytvořila toto mýdlo, aby zdůraznila čisté složení kečupu Heinz. Workshop v ateliéru s novináři a influencery.

GSK
Neplivej krev, daruj krev
Komunikační kampaň byla realizována ve spojení se Světovým dnem dárců krve a zaměřila se na informování o problematice chybějících prvodárců. Kampaň byla podpořena mediálními partnerstvími a expertizou lékařů a vyvrcholila speciální akcí.

NETFLIX
Dovedli jsme poslední řadu Netflix seriálu k VYVRCHOLENÍ
Promovali jsme poslední sérii seriálu Sex Education použitím metafory začátků studenta na nové škole, což pomohlo nastavit přijatelný narativ pro novináře. Soustředili jsme se na spolupráci s tvůrci z Netflixu a redakcí zaměřenou na GenZ, oslovili influencery a připravili fanoušky na finále.