
BACI BACI
Vypráskaná výchova. Absurdní kampaň proti absurdním výchovným praktikám
ZADÁNÍ
Přes 63 % českých rodičů používá tělesné tresty, často u dětí do 6 let, a Česká republika byla jednou z posledních zemí EU bez zákonné úpravy tohoto problému. Kampaní Baci, Baci jsme vyburcovali zákonodárce k akci a díky podpoře veřejnosti i politiků se novela zákona dostala na jednání Poslanecké sněmovny.
- Česká republika neměla v zákonech ukotvenou nepřijatelnost tělesného trestání
- Kampaň Baci, Baci uspěla ve vyvolání zájmu zákonodárců
- Novela zákona čeká na třetí čtení v Poslanecké sněmovně


REALIZACE
Nechali jsme vyrobit vařečky Slappie jako kreativní symbol kampaně, který se účastnil mnoha akcí neziskové organizace Centrum LOCIKA.
- Distribuce vařeček mezi novináře, influencery a vládní představitele
- Zapojení veřejnosti a politiků do debaty o tělesném trestání dětí
- Široké mediální pokrytí díky kombinačnímu využití různých komunikačních kanálů
VÝSLEDKY
120 mediálních výstupů
40 mil. zásah
Návrh ve druhém čtení
v PS PČR.
Investice 50 000 Kč
Celková investice do kampaně.