Hero background image

BACI BACI

Vypráskaná výchova. Absurdní kampaň proti absurdním výchovným praktikám

ZADÁNÍ

Přes 63 % českých rodičů používá tělesné tresty, často u dětí do 6 let, a Česká republika byla jednou z posledních zemí EU bez zákonné úpravy tohoto problému. Kampaní Baci, Baci jsme vyburcovali zákonodárce k akci a díky podpoře veřejnosti i politiků se novela zákona dostala na jednání Poslanecké sněmovny.

  • Česká republika neměla v zákonech ukotvenou nepřijatelnost tělesného trestání
  • Kampaň Baci, Baci uspěla ve vyvolání zájmu zákonodárců
  • Novela zákona čeká na třetí čtení v Poslanecké sněmovně
BACI BACI kampaň vizuál
Vařečky Slappie BACI BACI

REALIZACE

Nechali jsme vyrobit vařečky Slappie jako kreativní symbol kampaně, který se účastnil mnoha akcí neziskové organizace Centrum LOCIKA.

  • Distribuce vařeček mezi novináře, influencery a vládní představitele
  • Zapojení veřejnosti a politiků do debaty o tělesném trestání dětí
  • Široké mediální pokrytí díky kombinačnímu využití různých komunikačních kanálů

VÝSLEDKY

120 mediálních výstupů

40 mil. zásah

Návrh ve druhém čtení

v PS PČR.

Investice 50 000 Kč

Celková investice do kampaně.