
Heinz: První mýdlo inspirované kečupem
Namydlili jsme média kečupem. Doslova.
ZADÁNÍ
Představíme zajímavým způsobem kečupové ingredience, tedy kečup, jako jsou rajčata, sůl, cukr, ocet a bylinky? Abychom upoutali pozornost médií, nechali jsme je v těchto ingrediencích doslova „vykoupat“.
- Úkol: představit základní ingredience kečupu
- Výzva: přimět média ke komunikaci o elementárních složkách
- Strategie: interaktivní zážitek s ingrediencemi


REALIZACE
Představili jsme mýdlo inspirované kečupem Heinz, vyrobené z přírodních surovin, které poutá pozornost svou jedinečnou vůní. Designérka Helena Heinz vytvořila toto mýdlo, aby zdůraznila čisté složení kečupu Heinz.
- Mýdlo vyrobené podle receptury kečupu Heinz
- 100% přírodní a bez chemie
- Workshop v ateliéru s novináři a influencery
VÝSLEDKY
26 mediálních výstupů
7,8 milionu zásah
Namydlení influenceři, novináři i spotřebitelé