Hero background image

Heinz: První mýdlo inspirované kečupem

Namydlili jsme média kečupem. Doslova.

ZADÁNÍ

Představíme zajímavým způsobem kečupové ingredience, tedy kečup, jako jsou rajčata, sůl, cukr, ocet a bylinky? Abychom upoutali pozornost médií, nechali jsme je v těchto ingrediencích doslova „vykoupat“.

  • Úkol: představit základní ingredience kečupu
  • Výzva: přimět média ke komunikaci o elementárních složkách
  • Strategie: interaktivní zážitek s ingrediencemi
Heinz Mýdlo ZADÁNÍ
Heinz Mýdlo REALIZACE Workshop

REALIZACE

Představili jsme mýdlo inspirované kečupem Heinz, vyrobené z přírodních surovin, které poutá pozornost svou jedinečnou vůní. Designérka Helena Heinz vytvořila toto mýdlo, aby zdůraznila čisté složení kečupu Heinz.

  • Mýdlo vyrobené podle receptury kečupu Heinz
  • 100% přírodní a bez chemie
  • Workshop v ateliéru s novináři a influencery

VÝSLEDKY

26 mediálních výstupů

7,8 milionu zásah

Namydlení influenceři, novináři i spotřebitelé