
Huawei: Krizová komunikace v telekomunikačním průmyslu
Řešení mediální krize a korekce vnímání značky
ZADÁNÍ
Společnost Huawei spolupracovala s MSL při řešení mediální krize vyvolané výzvou amerického prezidenta k bojkotu jejích produktů kvůli obavám z kybernetické bezpečnosti. Agentura měla za úkol zlepšit vnímání značky a korigovat informace v médiích po varování od českého NÚKIB, které se týkalo používání softwaru a hardwaru Huawei.
- Spolupráce s MSL na řešení mediální krize
- Výzva amerického prezidenta k bojkotu Huawei
- Varování od českého NÚKIB před používáním produktů Huawei
REALIZACE
MSL připravila krizovou komunikační strategii pro Huawei, která zohledňovala sociální, ekonomické a politické aspekty jejího podnikání v České republice. Strategie se zaměřila na komunikaci s médii a klíčovými aktéry, vysvětlování problémů a zlepšení viditelnosti v médiích a také na otevírání debaty o sítích páté generace.
- Organizování setkání Huawei s klíčovými aktéry a médii
- Příprava materiálů, krizový monitoring a interpretace mediálních výstupů
- Aktivní otevírání debaty o sítích páté generace a transparentnosti Huawei
VÝSLEDKY
Prezentace postojů klienta
Krize nezmizela, ale i přes mediální a politickou sílu tématu se dařilo prezentovat názory a postoje klienta s akcentem na racionální pohled na problematiku.