Hero background image

Neplivej krev, daruj krev

Podpora značky Paradontax prostřednictvím CSR aktivity

ZADÁNÍ

Česká republika se snaží získat nové prvodárce krve, protože současný počet dárců neodpovídá doporučení Světové zdravotnické organizace. Parodontax spolu s Českým červeným křížem zahájily projekt, který nejenže šíří povědomí o krvácení dásní, ale také podporuje dárcovství krve.

  • Světová zdravotnická organizace doporučuje alespoň 4 % dárců krve z populace
  • Jeden ze tří Čechů plive krev při čištění zubů
  • Projekt hledá nové dárce krve
Paradontax Daruj Krev ZADÁNÍ
Paradontax Daruj Krev REALIZACE

REALIZACE

Komunikační kampaň byla realizována ve spojení se Světovým dnem dárců krve a zaměřila se na informování o problematice chybějících prvodárců.

  • Mediální partnerství s Deníkem, Expres FM a Classic Radio
  • Spolupráce s lékaři z partnerské nemocnice pro zajištění důvěryhodnosti
  • Zapojení influencerů a známých osobností jako ambasadorů a dárců

VÝSLEDKY

46 mediálních výstupů

8 milionů zásah

Získání konkrétních dárců