
Neplivej krev, daruj krev
Podpora značky Paradontax prostřednictvím CSR aktivity
ZADÁNÍ
Česká republika se snaží získat nové prvodárce krve, protože současný počet dárců neodpovídá doporučení Světové zdravotnické organizace. Parodontax spolu s Českým červeným křížem zahájily projekt, který nejenže šíří povědomí o krvácení dásní, ale také podporuje dárcovství krve.
- Světová zdravotnická organizace doporučuje alespoň 4 % dárců krve z populace
- Jeden ze tří Čechů plive krev při čištění zubů
- Projekt hledá nové dárce krve


REALIZACE
Komunikační kampaň byla realizována ve spojení se Světovým dnem dárců krve a zaměřila se na informování o problematice chybějících prvodárců.
- Mediální partnerství s Deníkem, Expres FM a Classic Radio
- Spolupráce s lékaři z partnerské nemocnice pro zajištění důvěryhodnosti
- Zapojení influencerů a známých osobností jako ambasadorů a dárců
VÝSLEDKY
46 mediálních výstupů
8 milionů zásah
Získání konkrétních dárců