
Z Přemka Forejta se stal PřeMac!
Launch projektu na zvyšování percepce kvality surovin a dodavatelů u zákazníků McDonald’s
ZADÁNÍ
Projekt společnosti McDonald’s s šéfkuchařem Přemkem Forejtem se snažil změnit vnímání veřejnosti ohledně kvality surovin a odpovědného přístupu k jídlu.
- Kvalitní suroviny v McDonald’s
- Přemek Forejt v zájmu médií
- Projekt cílil i na ty, kteří fast foodu neholdují
- Společnost se rozdělila, do mekáče ale chodí všichni


REALIZACE
Společnost McDonald’s usilovala o zlepšení svého vnímání veřejností prostřednictvím spolupráce s renomovaným šéfkuchařem – ten měl přesvědčit spotřebitele o kvalitě surovin a dodavatelů.
- Spolupráce protřepala média a sociální sítě
- Přísné kontroly kvality v přímém přenosu
- Zásah i mimo McDonald’s lovers
VÝSLEDKY
226 mediálních výstupů
za dva dny.
228 mil. organický zásah
Co Čech, to znalec gastra
Největší šéfkuchař kontroluje kvalitu